KOLMÅRDEN







Hm. En liten snabbis här då. Livet suger ***** just nu. Anton är inte här och jag tror att den förjävliga perioden snart är kommen. Spotify spottar ut reklam och jag har bråttom. Staden om 1 ½ timme, hinner jag det? Hah!

I helgen åkte jag, tre familjemedlemmar och Anton till Norrköping för att gå på Kolmården. Vi åkte i fredags och kom hem i söndags. Bodde på Hotel President gjorde vi och dom croissanterna vi fick till frukost kommer jag aldrig glömma. Kolmården var grymt mysigt och trevligt. Ibland hade vi sällskap med en annan familj och ibland inte, den nedersta bilden föreställer den yngsta. Julia, min nyfunna lillasyster. Anledningen till att vi åkte till Kolmården var för att Maximus fick en erbjudan från en förening som heter Rörelsehindrade barn och ungdomar. Det var över 1700-medlemmar som var där och efter 17.00 på lördagen hade vi hela Kolmården för oss själva. Buffé och uppträdande erbjöds och det var så avslappnat, grymt skönt. Jag har aldrig sett så många rörelsehindrade på ett och samma ställe. Grymt coolt! Mer bilder kommer...


Nuuuu måste jag göra mig klar och springa till bussen för att möta upp ett par vänner. Vi hörs när vi hörs!


Kommentarer

Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥

kålmorden is the shit :D

2011-09-20 @ 13:58:17
URL: http://angelica.blogg.se/
Postat av: Mli - Husägare & barnlängtan ♥

Åååh vilken upplevelse!

2011-09-26 @ 23:17:01
URL: http://idamli.blogg.se/

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback