TOO MUCH INSPIRITION


I have done many things in life, but this thing was very special...

Jag känner att jag har fått så jädrans mycket inspiration idag att jag bara vill gå och lägga mig. Vakna upp imorgon och hoppas på att en del av den har försvunnit. Jag vill göra så mycket på en och samma gång men det går ju fan inte. Jag har i alla fall fått lillebror att ställa upp på en liten fotografering, och jag tror att det kan gå skitbra. Han är en liten rackare som dissar en riktigt hårt men ibland kan han, och det börjar bli oftare, ställa upp på en hel del grejer. Bara han själv tycker att det verkar roligt...typ.

Bilden ovan tog jag idag på Andrea när vi var i studion. Vi hade fått i uppgift att fotografera med dagsljus som enda ljus och som extra utrustning hade vi reflexskärmar m.m. Roligt var det men jag hade gärna velat fotografera andra personer än bara Andrea. Det känns som att jag fotograferar henne varje gång vi ska fotografera i skolan. Det är inget personligt påhopp men det är lite trist med samma ansikte hela tiden. Fattar ni?:)

Det är typ det enda jag har gjort idag. Fotograferat, sovit och snart ska jag sätta igång och plugga. Mitt liv är så sorgligt när jag är ensam, kan ni också känna så ibland? x]

Kommentarer

Postat av: Alicia Siverman

hihi jadå :d

2011-10-12 @ 18:25:11
URL: http://aliciasiverman.blogg.se/bloppis
Postat av: sofia

visst är den! :D

2011-10-12 @ 18:54:20
URL: http://soffiiaaa.blogg.se/
Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥

Hehe förstår inte hur det kan vara så kul att fota :D

2011-10-12 @ 19:08:24
URL: http://angelica.blogg.se/

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback