IRIS


Hör inte ihop med innehållet i inlägget men den är tagen utav mig. Inte så passande men jag har ingen bild på söta Iris :/

Åååh, vet ni vad?

Idag har jag varit barnvakt, och inte barnvakt åt vem som helst. Antons morbror och hans fru skulle iväg och köpa tapeter idag och villa ogärna ha med sig deras dotter Iris. Det har jag en väldig förståelse för eftersom barn ogärna sitter stilla en längre tid. Så dom ringde och frågade. Först gick det inte riktigt eftersom det krockade med Tullinge Tumba loppet. Både Anton och Sussie skulle springa och Antons mamma stod i kassan där dom sålde ätbart och dryckbart under loppet. När jag fick reda på det ställde jag upp direkt. Ångrar det absolut inte!

Trots att Iris är väldigt krävande och absolut inte som min lugna lillebror så gick det jättebra. Vi lekte med kottar och löv, sparkade boll och letade efter en larv som Iris absolut ville skulle komma upp ur springan i trädet som den försvann genom. Dessutom hejade vi på alla duktiga idrottare som tagit sig till mål och tillbringade tid vid prispallen. Anton kom på andra plats i sin grupp men jag vet inte riktigt på vilken plats Sussie hamnade. Duktiga var dom båda i alla fall och jag är så avis på människor som klarar att springa så långt, 5 km liksom...

Jag älskar verkligen barn och deras kreativitet och fantasi. Jag skulle lätt kunna bli dagisfröken men jag har ju andra större intressen. Bakfantasterna i det här huset ska snart baka kanelbullar, haha. Mums!

Kommentarer

Postat av: TinaTina

Häääy! Följa varandra via bloglovin? :)

2011-10-03 @ 09:18:24
URL: http://tinanj.blogg.se/
Postat av: Ida [ f l a v o u r e d . s e ]

Missa inte mina tävlingar där just nu bland annat kan vinna brush-kit från MAC, unik spabehandling, goodiebag från E.l.f. Cosmetics, ögonfransserum, smycken och en hel del andra skojigheter :).



NEWS: En efterlängtad ONEPIECE tävling är i full gång i min blogg. Det blir TVÅ stycken vinnare som får hem en valfri ONEPIECE. Var med du med!



(Alla mina tävlingar finner du i min kategori som heter "Tävlingar" under fliken Om mig/för er som finns under headern - eller ÄNNU lättare, du hittar alla mina populära tävlingar i en utav mina menyer. Klicka på de små bilderna för att komma till tävlingarna du är intresserad av!)

2011-10-03 @ 13:47:01
URL: http://FLAVOURED.se

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback