Upp med dagens måltider bah!

Jag kommer nog aldrig vänja mig vid den tidiga uppgången jag har framför mig på onsdag- och torsdagsmornar . 6.20 är inte okej men vad gör man om man börjar 8.20? Skolan var dock helt okej idag. Två timmar små företagande och 3 timmar foto är ingen big deal. Fotolektionen bestod av redovisningar och efter det fick vi äntligen se våra bilder vi tagit till det där fotoprojektet. Vi fick ju en varsin engångskamera med 27 bilder i och med dom skulle vi dokumentera 24 timmar. Lätt var det inte och det syntes verkligen på mina bilder. Jag gillar verkligen inte blixt men det var något jag behövde, haha. Bilderna var jättemörka men jag är glad att min Hardcore Superstar-bild blev helt okej. Den blev även vald i röstningar så den ska till Kina!

Mot slutet av dagen i skolan fick jag dock världens huvudvärk så jag försökte skynda mig hem. Väl hemma klagade jag lite på Anton och gick sedan och la mig. Jag vaknade upp 30 minuter senare och då hade Anton gått till träningen. Huvudvärken hade dock inte försvunnit så jag ställde mig i duschen för att försöka få bort den. Det hjälpte inte ett dugg...istället blev det ännu värre och illamåendet kom fram. Det slutade med att jag spydde upp dagens måltider och sedan ställde jag mig i duschen igen och dog. Då önskade man att Anton var där...men ändå inte. Vilken syn för honom! xD

Nu mår jag i alla fall bättre. Fått i mig lite middag, en kopp kaffe samt fått ett par oroliga pussar från Anton. Nu väntar jag på att han ska duscha klart så att jag kan få krypa in i hans famn. Hörs!


Kommentarer

Postat av: PS - RAWPIXEL

sv, jag vet, håller verkligen med :)

2011-11-16 @ 23:19:13
URL: http://rawpixel.blogg.se/
Postat av: anna

ändå kul att fota med engångskamera emellanåt :)

2011-11-17 @ 10:02:22
URL: http://aannnnaaaa.blogg.se/

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback