Dagis, grundskola och gymnasie tillsammans?


Vincent i somras...

Fick nyss reda på att lillebror, som ska börja gymnasiet hösten 2012, är intresserad av att gå på Mediagymnasiet. Alltså, samma gymnasie som jag går på. Vi fick hem en broschyr från mitt gymnasie och det har tydligen framtagits en ny linje. Estetisk verksamhet - Spel heter den och min lillebror älskar spel, speciellt datorspel. Han håller redan på att utveckla "egna världar" och annat flummigt i olika spel. Jag har inte vetat det förens nu men coolt är det. Fan vad roligt det skulle vara om han började på samma gymnasie som mig. Då har vi gått samma dagis, halva grundskola och gymnasie tillsammans. På dagis lekte vi mycket tillsammans och något som är coolt är att Vincent hade ett eget språk när han var liten. Jag var den enda personen som förstod det så jag var som en liten tolk åt mina föräldrar och dagispersonal. I alla fall, jag undrar dock om han kommer överleva bland alla flummiga personer på min skola. Jag antar att han kommer vänja sig eftersom han är van vid mig, och jag är konstig. Han kommer säkert förändras grymt mycket om han börjar på Mediagymnasiet, men bara till det bättre. Haha, och om han börjar snusa eller röka så vet han vad som händer...

Vincent kommer säkert bli skaparen till ett nytt coolt spel som kommer spelas världen över. Typ som World Of Warcraft fast bättre!

Kommentarer

Postat av: Vincent

oh yeah!

2011-12-09 @ 23:40:34

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback