Hej syster


Om han ändå kunde prata...


Godmorgon på er!

Sitter på första lektionen just nu och filar med ett reklamtal till en film. Just nu är jag så himla seg i huvudet och jag vill egentligen bara åka hem. Men icke, jag har Mediekunskap efter det här också. Jag slutar dock vid 13.00 så det är ju skönt. Mitt nya schema är fett skönt om man tänker efter, dom 3 första dagarna på veckan slutar jag astidigt. Dock får jag mig en släng med fredagar då jag börjar 08.40 och slutar 16.15. Inte skönt men ganska mysigt när man kommer hem sen efter en lång dag.

Nu ska jag fortsätta med mitt tal, men gud så otaggad jag är! Vad har ni för er?:)





Kommentarer

Postat av: Angelica

Jag har precis kommit hem från skolan, ska ta tag i lite plugg snart!:P

2011-04-05 @ 13:16:25
URL: http://angelica.blogg.se/

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback