Sovmorgon till 12.35, how nice?

Vaknade nyss och nej, jag är inte sjuk och jag skolkar inte. Jag har bara sovmorgon till 13.35, hehe. Jag ska egentligen börja 10.15 och efter det så har vi lunch och den känns ju onödig att gå på. Så idag går jag bara på engelskan och matten. Känns awesome! Jag har precis ätit frukost och sitter nu och sörplar på mitt kaffe. Vi får hoppas att 2 timmars lektionen i engelska är rolig för annars kommer jag nog somna.
Vet ni vad som hände när jag ställde mig på vågen today?;) Jo, vågen visade det tal jag ville se. Hehe, så nu fan ska jag behålla det. Jag är glad över att jag inte åt den där förbannade glassen igår, mohahaha.

Såhär kommer jag se ut idag då, hehe ;)



Jag var tvungen att använda självutlösaren till en här bilden och Celi pep när kameran pep. Heh, när man ställer in kameran på självutlösare så piper kameran tills den tar kortet. Det vill säga i 10 sekunder^^

Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback