SMS

Ibland kan ett enda litet SMS göra mig så himla glad. Jag fick nyss ett SMS från Mattias som sa att han snart är här, hos mig. Det fick mina mungipor att dras upp till ett leende och alla tankar om annat sprang iväg. Att han kommer hit kommer göra min dag!

Läxan jag skulle göra idag för vänta tills senare när pappa kommer hem. Det blir nog bättre så. Pappa, jag och Mattias kommer ändå kolla på TV ikväll och då kan jag intervjua honom medan. Hm, jag kommer lägga upp hela intervjuen på bloggen sedan...om jag får för pappa vill säga. Ikväll är det finalen av Fångarna på fortet så det får vi inte missa. Innan det blir det mys med Mattias och kanske kollar vi på någon film om vi hittar någon bra :]

Nu ska jag chilla, lyssna på musik och vänta på Mattias, vi imorgon om inte senare! ;)

Ibland får man bjuda på sig själv...


Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback