Pojkvännen är sjuk

Min pojkvän har varit sjuk sen i tisdags och jag har inte kunnat vara med honom sedan dess. Det känns som himla tomt för han brukar vara med mig varje kväll och kolla på Idol. Just nu ligger han med feber och snorar. Jag vill bara hem till honom, göra te och pussa honom på pannan. Men det går ju inte. Jag hoppas på att han blir bättre tills imorgon så att jag kan sova över hos honom.

Annars? - Jag har precis kollat klart på Idol och såg att det var många som gjorde bort sig. Dom så kallade "favoriterna" gjorde dåligt ifrån sig och Idol-juryn skämdes. Jättetråkigt avsnitt om ni frågar mig. Jag tycker det är dåligt att favoriterna får så många chanser på sig. Dom borde åka ut direkt? Men aja. Jag har även ätit en tallrik med yoghurt och müsli. Det var länge sedan. Pappa hade köpt müsli med russin och jag hatar russin så jag plockade bort alla russin. Josefine i ett nötskal. Men nu ska jag försöka få tillträde till badrummet. Jag behöver en dusch. Efter det ska jag gå och lägga mig för jag anser att jag inte har någonting mer att göra idag.



Imorgon är det ingen vanlig skoldag utan vi ska göra en "utflykt" eller vad man säger. Vi ska kolla på två filmer på Sickla bio och massa annat. Jag funderar på att be föräldrarna sjukanmäla mig för jag är så jävla trött. Om jag ska gå på det där så slutar jag dessutom vid 17.00 och det låter jävligt jobbigt. Vi får se hur det blir imorgon ;)


Kommentarer

Postat av: Anonym

Jag jobbar på Hemtex :)

2010-09-24 @ 11:00:33
URL: http://twosteps.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: Hehe, ah den är riktigt cool! Allt är bra med mej! Själv då?

Ps. det var nå krångel med dom senaste inläggen , så jag kunde inte kommentera där.

2010-09-24 @ 23:45:24
URL: http://twiiilight.blogg.se/

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback