Lunch + dusch

Den här dagen är så himla seg känner jag. Vädret är piss, man har ingenting att göra och allt är så jävla tråkigt. Pappa ska olja huset, Vincent sitter och nördar spel, Jocke röstar i valet och ska gymma, mamma och Maximus är i Egypten. Och jag då? Jo, jag sitter vid datorn och bläddrar från sida till sida. Hur roligt är det på en skala från 1-10? - 0! Så vad ska man göra idag då? Läsa en bok, kolla på TV, blogga, fota, sova...hm!

Vi får se hur det blir. Än så länge har jag ätit lunch och duschat. Innan jag gör något annat ska jag torka mitt hår som just nu ligger i en turban på huvudet. Just nu är jag en aning ledsen och arg på duschen. Den har skalat av mitt nagellack :(



Thaimat till lunch :]

Frossle.com

Kommentarer

Postat av: Anonym

Hejsan !

Ja, när du beställer så får du säga vilket mått du vill ha så gör jag de så du kan ha det :)



Mvh

Eac Design

2010-09-19 @ 17:26:02
URL: http://eacdesign.blogg.se/

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback