Bilder från Arlanda


Vi påväg in för att vänta in Maximus och mamma som tog lite extra tid på sig.

Jag vågade inte ta några bilder medans vi väntade i salen men när dom kom så tog jag några. Dock blev jag helt fast frusen när dom kom ut så det blev inte så många. Haha :]


Mamma, trött efter en del sittandes på flyget, skrattar och är förvånad över att vi var så många
som hämtade dom. Hon förväntade sig bara pappa ;)


Jag hann inte springa fram till Maximus och krama honom för Vincent tog honom :/


Maximus var glad, jag var jätteglad och han var så himla gullig med sitt leende.


Innan vi kom till Arlanda så skojade vi att Maximus inte skulle känna igen oss. Men när Maximus kom in i salen och vi ropade "Maximus" så blev han jätteblyg men jätteglad. Han höll mamma i handen och fick världens leende på läpparna. Vincent tog upp honom och jag försökte fota så mycket jag kunde. Sedan var jag bara tvungen att lägga ifrån mig kameran och krama om honom. Dock ville han ner snabbt och springa. Heh, han älskar att springa runt och skrika.

JAG HAR VÄRLDENS GULLIGASTE LILLEBROR! :')♥


Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback