En arg pappa...läskigt!

Gosh! Klockan är redan 18.00 och jag är hemma nu, helt sjukt. Iallafall. Skolan gick strålande och jag hade två lektioner. Båda två var roliga men jag var otroligt trött idag så det blev en aning segt.

Efter skolan gick jag över till Nacka Forum för att träffa Tess. Vi skulle leta efter en tröja som hon kunde ha under skolfotot. Vi hittade några stycken men ingen hon ville ha. Hon var dock tvungen att dra efter 20 minuter typ, vet inte varför...diss?

Aja. Jag strövade runt i Nacka Forum en stund till och kollade lite på rean som fanns inne på H&M. Först fanns det bara massa tantigt men sen! Sen hittade jag min kjol, som jag alltid har velat ha och nu var den dessutom på rean. Innan jag hittade kjolen så hade jag ringt pappa och sagt att jag skulle springa till honom för att hänga med honom hem med bilen. Men jag springer in i en provhytt för att kolla om en 36:a passade mig och sen rusade jag till kassan. Där var det dock världens kö så jag fick vänta en då. När jag hade betalat så sprang jag till pappas jobb som en galning (rädd för att pappa skulle bli arg på mig). Men när jag kom till pappa så var han inte så arg som jag trodde att han skulle vara. Han stod där glatt och väntade. Gulle papi.

Nu är jag hemma igen efter en lång dag ute i vida världen. Skönt! Jag och pappa var och handlade innan vi kom hem så han står och lagar mat nu. Hoppas det går snabbt för jag är mega hungrig. Kyss!♥


Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback