Precis som allt annat, kommer det här bli super!

Godmorgon på er!

Morgondagen orkar jag inte snacka om, det hände lite privatsaker och därför har jag inte vaknat upp med Mattias idag. Men morgonen har varit super ändå. Jag och Mattias ska ses senare ikväll så ni behöver inte oroa er om det. Familjen hittade just på en utflykt, kul va? Haha. Nej, men vi ska köpa julklappar och sådant till släkten. Jag ska även försöka hitta julklappar till familjen och andra personer. Typ en film till Maximus? Han älskar verkligen filmer!:)

Innan vi beger oss av måste jag duscha och tvätta mitt äckliga år. Jag kan verkligen inte gå ut såhär!^^


Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback