How sad?

Jag visste att Harry Potter premiären var igår. Jag skulle ha beställt biljetter eftersom jag älskar Harry Potter men det blev inte av. Nu ångrar jag mig som fan när jag läser alla bloggar om premiären. Åh!:/
Jag får väll se den senare då. Hehe, den blir nog inte sämre för att jag ser den en vecka senare. Dock hade det varit grymt roligt att se den på premiären! :)

Annars då? Jag hade nyss matteprov och det gick bra. Jag hade ju fått tillgång till provet innan jag hade provet efter en miss av min lärare. Hon la provet på min bänk när jag gjorde del 2. Men jag har snart engelska, 11.10 för att vara exakt, och det suger. Man sitter typ och sover i 2 timmar, så tråkigt är det. Nu ska jag dra från datorn och vara lite social med Felicia. Vi hörs när jag kommer hem, jag slutar 16.30 (kill me) idag!:/


Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback