Fars dag 14/11

Imorgon är det fars dag och jag funderar faktiskt på att ge pappa någonting i år. Jag har alltid glömt bort den här dagen men nu när jag kommer ihåg den kan jag ju passa på. Frågan är bara vad man ska ge. Vad brukar ni ge? På julafton brukar jag köpa julklappar till pappa och det är så himla svårt. Men när man väl har hittat en och pappa har fått den så ligger den bara och dammar. Det är ju lite tråkigt menmen.

Jag funderar på att avsluta mitt pluggande snart och göra klart allt imorgon. Jag har tills imorgon kväll på mig så det är nog chill. Istället så åker jag och köper en farsdagspresent till pappsen. Tror ni att han blir glad?:)


Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback