Det här gjorde min dag!


Jag sprängs av lycka snart, jag är fanimej lyckligast på jorden just nu. Jag har precis läst i expressen att HÅKAN HELLSTRÖM ska ge ut ett nytt album. Albumet är än så länge obetitlat men den släpps 13 Oktober. Men det är inte bara det som gör mig lycklig. VÄRLDENS BÄSTA, MAGISKA, UNDERBARA HÅKAN HELLSTRÖM SKA UT PÅ TURNÉ OCH HAN SKA TILL STOCKHOLM! :D Ni fattar inte vilken lättnad, jag som trodde att jag aldrig skulle få se honom igen.

Turnén är dock kortare än vad den brukar vara.
Den 6/11 spelar han i Scandinavium i Göteborg, 12/11 i Oslo, 13/11 på Hovet i Stockholm, 19/11 i Köpenhamn samt 20/11 i Färs & Frosta Arena i Lund.

Den här gången tänker jag inte trängas och försöka komma längst fram. Jag kommer se honom bäst om jag står längst bak. Dessutom ska jag ha med mig Mattias(vare sig han vill eller inte), han orkar inte med popfittor(det där sa jag inte, haha).

FAN VAD GLAD JAG ÄR! :D ♥


Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback