Awesome weekend!

Fredags; Gjorde typ ingenting men var med Mattias och sov över hos honom.

Lördags; Gick upp as tidigt på morgonen, jobbade hos Malin med Mattias och fick ynka 250 kr. Jag trodde att timlönen var 70 kr men den var 60 kr. Dessutom hade Malin sagt att timlönen var 70 kr innan så fan. Fucking segt! Men när vi kom hem så duschade vi snabbt hemma hos Mattias och jag fick låna hans awesome kalsonger. Sedan åkte vi hem till mig och där grillade släkten, så jävla mysigt! Vädret var även AS nice här i Stockholm så fan vad jag stekte. Fick lite färg åtminstone ;)

Söndags; Nu? Vad händer nu? Mattias stack kl 07.00 imorse så jag är inte med honom. Jag vet inte vad jag ska göra idag. Jag har mycket plugg och borde plugga men orkar jag? Jordgubbar lockar så jag tänker fråga mamma om hon kan köpa det åt mig sen  :)

Jag vet att jag inte har uppddaterat ett skit och det är för att jag har varit med Mattias hela tiden. Haha, jag ångrar absolut inte att jag har varit med Mattias men det är han som är anledning till att jag har varit borta. Men jag är tillbaks nu och ni vet varför ni läser min blogg! ;D

Aja, vädret är skumt just nu men det är för att solen går i moln ibland. Jag ville sitta på altanen och plugga men det blåser för mycket. Nu ska jag plugga så att jag får något gjort! ;)

Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback