Dagens Nyheter vs Expressen

Idag var jag som sagt och besökte Dagens Nyheter och Expressen med klassen. Vi fick kolla på en film och göra en egen löpsedel. Eller asså, allt var färdigt. Man fick välja mellan massa saker och det fanns redan en text, rubrik och bilder. Så det var bara att lägga upp. Men det var ändå krångligt. Vi slutade vid 13.00 och eftersom jag inte hade något busskort så var jag tvungen att vänta på en lärare. Tur som var så var hon redan där när vi slutade :)

När jag kom hem så gjorde jag ägg, mumsigt och väldigt mättande. Jag har annars bara suttit och lyssnat på musik. Slappt och inte ett dugg tråkigt. Det hade varit underbart om min pojkvän varit med mig. Massa pussar till honom, jag älskar dig Mattias<3

Efter att jag och Denise hade fixat lite så såg det ut såhär, hehe :)


Kommentarer

Postat av: Anonym

hejhej, du undrade hur man la upp youtube klipp på bloggen här kommer mitt svar:

du går in på låten du vill ha brevid klippet är det en ruta där det står vem som har lagt upp klippet och lite så, sen står det Bädda in den länken ska du kopiera/ sen när du gjort det går du in på nytt in lägg

i hörnet där står det ändra redigerare, klistra in koden och lägg upp inlägget !! ;))

2010-03-18 @ 17:10:54

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback