Cool guy!

När jag kom till skolan idag så var det bara att vända igen för vi hade tydligen inga lektioner. Jag cyklade hem samma väg igen och när jag kom hem så la jag mig och solade på altanen i en timme. Sedan ringde mamma och frågade om jag ville handla med henne så jag stack ner till affären. Väl där nere möttes jag av mamma och Maximus i solbrillor. Eftersom Maximus är känslig mot solen så har han fått solglasögon med hans synskärpa i. Det var inget vi köpte utan vi fick det gratis :) Jag fick med mig godis och en läsk från affären till mig och Mattias ikväll! ;) Just nu sitter jag här och lyssnar på Ebba Grön - Ung & Kåt och dansar i stolen. Jag funderar på att dra ut och fota i det fina vädret snart. FAN vad jag älskar solen! ;)


Han ser så jävla cool ut, ellerhur?;)

 


Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback