Vilken jävla panik man skulle få...

Tänk vilken jävla panik man skulle få om pojkvännen helt plötsligt skulle säga "Jag vill inte ha dig längre". Tänk vilken jävla panik man skulle få om pojkvännen helt plötsligt sa "Du...jag har tänkt på det här länge nu och jag tror det är bäst att vi bara är vänner". Fatta vilken panik man skulle få. Jag vet hur det känns eller... jag har försökt framkalla den känslan i huvudet och den känslan är inget att leka med. Jag skulle bli totalt crazy i huvudet. Gråta och skrika om vart annat, eller vara tyst som en mus. Jag skulle fullkomligen DÖ om Mattias gjorde slut. Jag har delat för mycket med honom. Jag har varit ihop för länge med honom för att kunna komma över honom. Jag älskar honom för mycket för att ens kunna bli ihop med någon annan. Ni kanske inte förstår känslan som jag känner nu men jag får nästan panik. Att ens tänka tanken att han när som helst kan göra slut för mig att må illa. Jag önskade att det fanns något som band ihop oss föralltid.

Jag kanske blev jävligt extrem nu men...det är jag. Där har ni mig. Jag är mina känslor. Jag lever efter mina känslor.


Kommentarer

Postat av: Anonym

Jag älskar dig jätte mycket .<3

2010-07-06 @ 21:57:51
Postat av: Anonym

jag vet inte om du känner såhär fortfarande men om det skulle bli vi så skulle jag verkligen vilja binda mig föralltid. Exakt det du skrev att du inte ville hända, precis så sa du till mig. Jag hoppas att det här löser sig och att det finns något kvar. Kram<3

2010-07-25 @ 09:10:36

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback