Hemma utan bikini, grr!

Jag har precis kommit hem efter ett par timmars shopping med mamma. Vi gick in i varenda affär och provade och så. Jag fick syn på en söt klänning men jag tyckte inte den satt bra på mig efter att jag hade kollat mig i spegeln i ca 10 min. Jag skulle leta efter en bikini och det gjorde jag men jag hittade ju ingen. Alla sitter så fult och är fula och jag vill ha en med överdel med bygel. Dock hittade mina kära mamma en hel del plagg. Men jag är glad även fast jag inte hittade någonting och får helt enkelt vänta till nästa sommar med att skaffa en ny bikini. Nu tänkte jag ta en svalkande dusch, dricka lite saft och vänta på min älskade pojkvän. Sedan blir det mat, vi får se om det kommer ett inlägg till, kram! :)



Denna klänning vare jag stirrade mig blind på i provrummet. Den är über söt och om jag ångrar mig och helt plötsligt vill ha den igen så kan jag beställa hem den :) Den var faktiskt jätte skön och kostar bara 149 :- !


Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback