Familjen tjatar på mig...

att jag måste med till beachen och bada med dom. Det är väll bara att sätta på sig bikini och dra iväg. Jag har inget annat val och jag kan inte komma undan från värmen hur jag än gör. Här hemma kokar det och på stranden likaså. Jag hoppas att det inte är så mycket folk på stranden (vilket det säkert är) för jag hatar när det är mycket folk. Alla stirrar verkligen på en och jag hatar det! ;) Nu ska jag packa ihop mig själv och hänga med familjen till stranden, vi hörs! :)



Låg i stolen ett tag men gick in efter en liten stund. Så himla varmt! ^^



The sun is burning! ;)

Vad om inte ett linne passar perfekt när det är såhär varmt! Jag hittade mitt älskade för några dagar sedan som åkte på direkt :)


Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback