Update

Nu är mina ögonbryn nyplockade och jag vet inte om det blev så fint men jag bryr mig inte så mycket om det. Bara dom inte är för buskiga så är dom perfekta. Jag tycker inte om när ögonbrynen är för smala. Jag passade även på att ta en dusch och den var behövlig, mitt hår var otroligt äckligt. Ni fick en outfit bild i förra inlägget och det är just det jag bär nu. Inga ändringar här inte. Jag har precis ätit lite lunch och det fick bli en onyttig pan pizza. Jag gillar det inte men det var det ända som fanns. Nu ska jag försöka väcka mamma lite försiktigt och fråga om hon vill göra något. Vad som helst, kanske ta en fika?:)

Vi hörs sen sötnosar!:)


Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback