Trött som fan - behöver en kick!

Igår åkte vi in till stan för att gå på Ung08. Mattias ville se en artist vid namn stor, en rappare. Han är tydligen jättebra enligt Mattias men jag tycker verkligen inte om rap. Så när "stor" började spela så stod jag där och höll ut i 30 min för att göra Mattias lycklig. När jag kollade lite då och då på Mattias så verkade inte ens han tycka om det. Efter "konserten" så köpte vi saker som paj på donken och Rockstar på Pressbyrån. Därefter åkte vi hem och kollade på lite TV och sen gick vi och la oss :)

Idag vaknade vi någon gång vid 10.00 och åt frukost. Mattias skulle åka och jobba så när han skulle ner till bussen så hände jag med. Jag tog bussen åt motsatt håll och passade på att åka ner och lämna "Baristas"-boken(som förövigt var jättebra!) nere på Biblan. Nu är jag hemma igen och funderar på att dricka min Rockstar som jag inte drack upp igår. Jag är väldigt trött så jag funderar på om den där "double kicken" hjälper. Vi får hoppas det. Nu ska jag läsa lite bloggar och sedan ska jag låta dagen sköta sitt. Jag orkar inte anstränga mig för att ha något att göra! :)



"Jag litar på dig nu!"


Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback