Mysig morgon tillsammans med sängen

Den här morgonen vaknade jag egentligen vid 07.00 då Mattias skulle upp och jobba. Jag åt frukost och la mig i sängen och läste en bok. Det gick kanske 30 minuter och sedan vart jag så trött och jag somnade igen. Jag vaknade någon gång vid 12.00 igen och jag har inte gjort något speciellt sen dess. Jag har duschat, ätit lunch och kollat lite bloggar. Just nu sitter jag och chattar med en schyst kille från Egypten. Och jag lovar er att min engelska är k-a-s-s.

Idag kommer det inte hända någonting speciellt precis som dom senaste dagarna. Det beror på om jag hittar någon rolig kompis att vara med. Annars får jag nog sitta här och ruttna. Mattias kommer senare och sover över hos mig, vilket glädjer mig. Om jag inte hade haft han i mitt liv hade jag haft boring as hell. Nu ska jag fortsätta snacka med den här killen, vi hörs! ;)

Pharma Optic

Kommentarer

Postat av: Anonym

Sv: Haha nä jag flyttar verkligen inte föralltid, ska vara där i 3 år och kommer hem typ varannan helg och på alla lov ;) jag vet jag överdramatiserar det hela en aning :) <3

2010-08-09 @ 14:47:13
URL: http://svenzon.blogg.se/

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback