För sjuk, hemma idag.

Idag fick det bli så att jag stannade hemma eftersom jag är sjuk. Jag orkar inte göra någonting, min näsa rinner och mitt huvud känns tungt. Mamma sjukanmälde mig eftersom jag inte får göra det själv (är inte 18 år). Så idag har jag sovit lite längre, dock inte så länge som jag hade velat. Jag gick upp vid 10.00, vad är det? Jag ville ju ta sovmorgon. Menmen, jag gick upp och gjorde frukost till mig. Det fick bli havregrynsgröt och en kopp te vilket min mage älskade. Det var jätte länge sen jag åt havregrynsgröt faktiskt. Men jag ska nog slänga mig i soffan och kolla på TV hela dagen, hehe. Vi får se ;)

Det kanske inte ser så gott ut, men det är faktiskt det, hehe :)



Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback