Buy some shoes!

Idag blir det shopping för mig och Mattias inne i Nacka Forum. Jag har länge gått och spanat på ett par skor och ska nog köpa dom idag. Dom är på rean och jag hoppas att dom finns kvar för dom var jäkligt snygga. Det är sol och 100 grader idag men jag har ändå jeans och en t-shirt på mig, dumma mig. Vi får hoppas på att det är svalt i bussen så att jag inte dör av värmeslag. Aja, senare idag ska mamma och pappa på kräftskiva så vi barn blir själva här hemma. Dom kommer lämna lite kräftor här hemma, mums! :)

Hehe, Mattias sitter och nördar ett spel på sin mobil just nu. Jag ska försöka rycka med honom till bussen nu så vi hörs! :)



Gratisbio.se

Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback