Valborg

Idag är det Valborg och jag ska inte göra något speciellt. Eller jag ska vara med Mattias. Vi ska ner till majbrasan vid hamnen och mysa framför brasan. Vi får hoppas att jag träffar någon kompis där,  men det gör man alltid. Gustavsberg är jätte litet och alla känner varandra. Det blir säkert mycket fyllebråk men skit samma. Efter att vi har varit där så åker vi hem till Mattias. Vi har hela lägenheten för oss själva, I love it! Det blir mys och film, über mysigt. Förra året eller förraförra året gjorde vi en brasa här på gatan. Jag kommer bara ihåg massa ungar, korven och stubben jag satt på och hade tråkigt.

Vad ska ni göra idag? Det är ju Valborg, någon plan måste ni ha! ;) Show me!


Kommentarer

Postat av: malin

jag ska också vara meed min pojkvän :)

2010-04-30 @ 15:33:37
URL: http://malinss.blogg.se/
Postat av: malin

sv; ja, hur mysigt som helst! såg förresten att du bodde i gurra, jag bor på ingarö, hehe :)

2010-04-30 @ 15:48:11
URL: http://malinss.blogg.se/

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback