Lördag - Leg och myspys

Jag vaknade av en kyss av Mattias, himmelskt. Vi gick upp, han duschade och jag gjorde frukost. Efter att vi ätit frukost så ringde jag mamma och pratade med henne. Idag skulle vi nämligen fixa leg till mig(ÄNTLIGEN!). Vi kom överens om att träffa henne i Gustavsbergs centrum kl. 13.30. Vi gick till Handelsbanken och det kanske tog 10 minuter. Jag fick fylla i massa saker och även ge dom ett foto. Dom sa att dom skulle skicka det någonstans på fredag och sedan skulle jag fpå det om 2-3 veckor, awesome!

Iallafall, sedan åkte vi hem och myste framför en film. Vi åt även en jätte god middag, kycklingfilé med mögelost och creme fraiche på med potatismos och fetaost sallad till. Jag trodde att jag skulle spricka och ändå så tog Mattias en portion mer än mig. Jag förstår inte hur han får in allt. Som grädde på moset gick vi och köpte läsk och Ballerina Kladdkaka till oss, gott som ini helvete. Vi spenderade sedan hela kvällen i soffan med filmer.

Vi gick och la oss mätta och glada kl 23.00 :D


Nyvaken!

Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback