YOU HATE ME?


Fina flickor innan fin konsert...

Helgen har varit helt okej. Shoppingen med mamma gick inte så bra, jag hittade bara en stickad tröja som jag lämnade tillbaka för att den var så stickig, haha. Prisutdelning vart det senare på kvällen och min älskling vann ytterligare tre medaljer till sin enorma medaljsamling. Jag har en medalj och jag tycker att det räcker gott och väl. Det var roligt att se så glada människor (det var främst småbarn där) men jag hade nog inte klarat det utan bullarna och kaffet. Långtråkigt. Igår var jag och älsklingen ute på jakt efter en mobil till honom. Vi fann en Galaxy någonting och jag kan inte sluta reta honom för hans tjocka fingrar. Han kan inte skriva på en touchmobil, mohaha. Det jag älskar med honom är att han kämpar...han försöker trots sina tjocka fingrar. Söte♥

Idag ska vi äntligen sova hos Anton. Alla verkar hata mig här hemma, lite tråkigt faktiskt. Jag hade inget imot att vara hemma förut men nu är det som om alla är imot mig. Men det ska vi inte gråta över. Det fixar sig.

Nu undrar säkert klassen vart jag är. Jag börjar om 2 minuter. Dags att rusa eller?


Kommentarer

Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥

Inte skolka du ;)

2011-09-26 @ 16:02:52
URL: http://angelica.blogg.se/
Postat av: LIIV - vanlig men unik

Sv: Haha nej men precis. Vem bryr sig om han är en total idiot när han gör en bra serie :D



Lät som en bra helg!

2011-09-27 @ 15:56:34
URL: http://liivahliin.blogg.se/

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback