still i'm glad


Suuuuuuuuussie...jag vet att du läser min blogg. Fint foto på dig va? :)

Hey!

Sitter hemma hos min älskling och dricker kaffe. För inte så länge sedan var vi iväg för att Anton skulle springa någon runda i en tävling. Han slog sitt rekord, bästbästbäst är han. I alla fall. Skolan var väll sisådär och jag var tvungen att gå en timma tidigare för att inte få ett utbrott. Fuck för tråkiga kurser med Edmund. Idag plockade jag även upp mina skor från ICA så dom väntar på mig där hemma. Dock ser dom lite stora ut på mig eftersom jag har så smala ben, buhu. Men jeans gör att det ser bättre ut, skulle dock vilja kunna ha strumpbyxor till dom men jaja. Felskapt är vad jag är.

Nu ska jag mysa med pojken som sitter på sängen och spelar Wordfued. Vi ska äta kokostoppar, mööööms!

Kommentarer

Postat av: Maj - en bra träningsblogg

Haha ja det är lite sexigt med rött hår :D Tackar så mycket, jag använder en systemkamera samsug typ. och jag är inte bra på att ta bilder, redigerar oftast ljus och kontras på bilder. så ja är en fejk-fotograf :P hehe! durå?

2011-09-30 @ 08:59:05
URL: http://majjohansson.blogg.se/
Postat av: Ninni

sv. hoppas på det jag med =D

2011-09-30 @ 10:54:07
URL: http://ninnzanlee.blogg.se/

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback