IT'S ONLY ROCK 'N' ROLL



Haha. Fan vilken fucked up dag det blev igår. Jag och mina homies gick runt på stan och raggade upp folk som poserade lite halvt framför vår analoga kamera. Jag försökte med en situationstockholm- säljare men den underbart söta personen sa "Nej, tyvärr. Jag är inte så fin" med en ledsen min. Han var inte så fin...men det är ju faktiskt insidan som räknas, inte sant? ;)

Igår hann jag även med en sväng till gymmet och umgås lite med föräldrarna. Det är inte ofta jag är hemma och då måste man passa på. Inatt var jag ju även tvungen att sova ensam, det var inte roligt och jag hade dessutom växtvärk. Jag klarade det i alla fall!

Nu är det mediekommunikation och sedan bär det av till Antoooooooooooooooooooooooooon. Love u!

Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback