Handla kläder på nätet



Att jag gillar att shoppa vet nog alla som känner mig väl.  Jag menar, kläder är ju inte bara bra att ha utan det är ju faktiskt fint också. En snygg klänning, ett par snygga jeans, en snygg topp eller sexiga underkläder är alltid roligt införskaffa sig. Att studerar skoaffärernas utbud av snygga klackar är också rätt awesome.

När jag shoppar så blir det alltid i affären, så jag har aldrig shoppat via nätet. Jag tror att det beror på att jag är för ung, då man måste vara i en viss ålder för att kunna shoppa via nätet. Om jag kommer börja shoppa via nätet när jag blir äldre vet jag faktiskt inte. Jag är en sådan person som är snål med plånboken så jag köper inte saker bara sådär. Jag vill helst testa plaggen innan jag köper dom för att veta om det är något att ha. Om man shoppar via nätet har man inte den möjligheten. Om jag ska shoppa via nätet så kommer det bli något jag vet att jag kan ha (storlek) och sitter snyggt på mig.

Även fast jag aldrig shoppar över nätet så brukar jag kika efter kläder på nätet. Oftast blir det H&M’s nätbutik  eller Nelly.com, Nelly.com har mycket snyggt.


Kommentarer

Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥

jag älskar att internetshoppa :D då kan man sitta i lugn och ro och titta :)



haha men är inte snål alls, idag var jag och shoppade för 1300 kronor till en kompis :)

2011-09-06 @ 11:49:14
URL: http://angelica.blogg.se/

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback