GRATTIS PATRIK!



Får jag förklara min kärlek till morognsex innan jag börjar skriva om vad jag ska göra idag/ gjorde igår?:') Haha, jag skoja. Ni slipper det!

Idag är det 10 år sedan attentaten i USA, ni vet 11 September och det där hemska men ändå överdrivna. Det står överallt om den händelsen och jag pallar verkligen inte. Jag menar...det är väll fan inte värre än att barn i Afrika svälter? Hah! Men idag är det även min kusins födelsedag och ska ska självklart firas. Jag ska vara hemma vid 14.00 och vid 15.00 sticker vi vidare till honom. Cheesecake och kaffe liksom, mums! Pojken fyller 15 år och jag skulle gäääärna vilja köpa honom kondomer för att retas med honom ;)

Igår var vi som sagt på Jysk och där beställde vi en ny säng till mig och Anton. Anton skulle även ha en ny kontorsstol som han satt och monterade upp i flera timmar när vi kom hem från affären. Jag åkte dock hem lite senare när han och hans vänner skulle iväg och bowla. Självklart kom jag tillbaka igen vid 22.00. På bilden kan ni se vad vi gjorde. Prat, spel, serious talk.

Just nu lyssnar jag på The Ark och glor på min halvnakna pojkvän (önsketänk). Jag tänkte dra mig mot tåget och födelsedagsfirandet snart. Grattis Patrik!

Kommentarer

Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥

haah ni ser ut att ha kul :P

2011-09-11 @ 13:57:52
URL: http://angelica.blogg.se/
Postat av: Anonym

Veckans blogg avslutas imorgon måndag!



Om du vill vara med och få chansen att synas för ca 400besökare/dag klicka på länken nedan och var med, glöm inte att följa sidan också med bloglovin :)



http://bloggstyle.se/2011/september/tavling-bli-veckans-blogg.html

2011-09-11 @ 22:43:47
Postat av: marina

Haha :) Älskar den första raden du skrev i inlägget, det gör att bättre när man har fått sig ett skratt :)

2011-09-17 @ 17:02:55
URL: http://marinapalme.blogg.se/

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback