CRASH FUCKING DÏET


Dessa fina pojkar såg man innan Rockbjörnen vid ingången. Jag tror att jag slutade andas i några sekunder, vilket ledde till att jag började hyperventilera när jag förstod att det var dom. "CRASHDÏET ÄLSKLIIIIIIIIING!!!!!!!"


Jag lever fortfarande lyxliv med pojkvännen. Ingenting är ändrat på den fronten, och fan vad jag älskar det. Idag fick jag äran att vakna upp bredvid honom igen, idag hemma hos mig. Dock måste jag medge att visa saker inte blev särskilt lyckade, hahaha. Men vi glömmer det, okej? Han sprang härifrån, i regnet, för inte så länge sedan för att dra till skolan. Själv börjar man 11.50 och jag vet inte om jag har fel, men verkar inte det jävligt skönt? ;) Idag ska hela klassen spendera dagen med våra kameror på Södermalms gator och fotografera. Om det slutar regna så blir det nog jävligt chill men om detta väder ska fortsätta så kommer min dag förstöras. Idag kommer jag även sova helt själv, vilket jag inte har gjort på två månader. TVÅ FUCKING MÅNADER. Myes!

I helgen var vi på födelsedagsfest hemma hos Berit, Antons styvsysters farmor. Förutom Uffes konstanta retande så var det riktigt trevligt. Vi åt god mat, tårta och snackade för fullt. I present fick hon en ny tv, haha. I fredags tappade jag även bort mitt minneskort till kameran men jag har en väldigt snäll lärare. Anna fixade fram ett minneskort jag fick låna så nu kan jag fotografera igen. Wiho!

Jag har inte så mycket mer att berätta. Jag ska försöka blogga lite mer, det är ju trots allt riktigt roligt. Kram!



Kommentarer

Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥

stackare som får sova ensam, skulle aldrig klarat :O inte nu efter två år.. hehe

2011-09-07 @ 12:25:27
URL: http://angelica.blogg.se/
Postat av: Joiz Schnee

Haha, Kräkdiet...

2011-09-08 @ 00:06:24
URL: http://joiz.bloggplatsen.se

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback