SEBASTINA




1. Sebastian, naturkunskaplärare 2. Felicias annorlunda druvsocker-molekyl 3. Mina schnygga skor!

Ah! Det känns som att jag har haft världens längsta dag. Idrott, naturkunskap, hämta Maximus, laga mat, känna mig som en mamma, hälsa på hemkommen pappa. Det är inte förrens NU jag kan ta det lugnt...i si så där 5 minuter. Snart ska jag nämligen intervjua Anders om hans kompis företag, eller ja...hans chefs företag (om jag inte har fel, haha). Han kan tydligen så gott som allt om det företaget. Och tro inte att jag gör det frivilligt, läxhelvete ni vet. Jag är glad att han tar sin tid i alla fall. Efter det ska jag lyssna på AC/DC (NYKÄR!!!) och kolla på Idol. Anton kommer hit senare och då blir det mys!

Jag måste bara få ge en kommentar till bilden högst upp. Är han inte förjävla snygg med munnen halvöppen? Grejen är den att han ser ut så ungefär hela tiden under lektionerna. Förvirrad som en liten höna. Det är ganska sött om man bortser från hans monotona och flummiga genomgångar. Jag undrar om det är lagligt att jag skriver om och lägger upp en bild på min lärare. "Din lilla paparazzi" fick jag som en kommentar när han såg kameran riktad mot honom. Det var den jag ägnade min tid åt sista lektionen, faktiskt. Så mycket mer givande än hans lektion, haha.


Kommentarer

Postat av: malin

sv: ja det var verkligen underbar! :) jag var och är väldigt lycklig :D



Var gärna med i dagens blogg hos mig! :)

DIREKTLÄNK - http://mallansundqvist.blogg.se/2011/october/dagens-blogg-vinnare-ny-tavling-1.html#comment

kram



P.s Har en tävling på bloggen där man har chansen att vinna ett par söta örhängen :) Reglerna är enkla så var gärna med!

DIREKTLÄNK - http://mallansundqvist.blogg.se/2011/september/tavling-vinn-ett-par-orhangen.html#comment

kram

2011-10-16 @ 13:36:45
URL: http://mallansundqvist.blogg.se/
Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥

haha sebastina :D heter han så? :)

2011-10-16 @ 17:40:24
URL: http://angelica.blogg.se/

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback