jag är nog kär i hela jävla grejen


Lill

Idag händer det mina vänner. Idag ska jag gör mitt första fotojobb och gissa om jag har längtat. Att bara få testa på det. Att det är med någon jag känner gör det hela mycket bättre. Inte behöva vara sådär jättejätte nervös för att kunden inte ska tycka om det och att man kan ta det lugnt. Att kunna fråga "Blir det här bra?". Genren är inte riktigt min grej och det är absolut inte det jag kommer arbeta med i slutändan. Men att bara få testa på. Äsch, jag är nog kär i hela jävla grejen. Jag ska fotografera idag!

Annars är jag superduper kär i min underbara pojkvän som väcker mig mitt i natten och ber om vadå? Just det! Enda fram tills klockan ringde låg vi där och jag fick höra hur mycket han älskade mig. Han gör mig så kär!


Kommentarer

Postat av: Sofia - Uddevallas största modeblogg!

gud vad kul :D

/ http://smnmode.blogg.se

Postat av: Ina

Allt bra? :)

2011-10-25 @ 19:31:26
URL: http://knaset.blogg.se/

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback