höst


världens sötaste Julia på Kolmården

Jag har kommit på att jag fullkomligt älskar hösten. Trots sina få nackdelar så är den alldeles underbar. Jag var nyss ute på en promenad och hann hem innan det blev alldeles bäcksvart. Tänk er alla höstens färger i en ända bild, underbar hårdrock i bakgrunden och tankar om din pojkvän/flickvän. Jag älskar verkligen att se världen samtidigt som man lyssnar på musik. Man ser så mycket mer med musik än vad man ser utan musik. Amazing!
Jag förstår inte varför alla ogillar hösten så starkt. Så farlig är den faktiskt inte. Det blir bara lite kallare, mörkret faller på snabbare och mornarna är segare än någonsin. Förutom det är den älskvärd, inte sant?

Förutom min nyfunna kärlek till hösten så händer det ganska lite i mitt liv just nu. Skola, pojkvän, fotojobb imorgon och vänner. Även fast det händer ganska lite så är det underbart. Allt behöver inte hända på en gång...allting har hela mitt liv på sig att hända.

Snart kommer kärleken och då blir det middag + mys!


Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback