When Love Takes Over



Haha, det hände väldigt mycket i helgen till skillnad från vad det brukar göra. Jag klagar inte men det kändes lite konstigt. Hoppas det blir så nästa vecka också!

I fredags var det mys med pojkvännen som gällde. Det finns verkligen ingenting som är bättre än det och som vi är så bra på. Vi vaknade tidigt på lördagsmorgonen och sedan åkte vi till Farsta. Träffade ett par vänner gjorde vi men sedan åkte jag hem. Pissed of var jag...på ingenting. Sorry guys! Istället åkte jag hem, hann var hemma i 10 minuter för att sedan bli uppringd av en väldigt fin vän. Hon räddade min dag så istället för att sitta hemma och vara pissed of så åkte jag till Forum Nacka och handlade julklappar med henne. Man ska aldrig underskatta vänner, de är det bästa du kan ha. Vi hann faktiskt bara köpa en julklapp var, hon till sin mormor och jag till min mamma, för sedan blev jag uppringd av my parents. Forum Nacka hade bara öppet en timme till så vi nappade på skjutsen hem som de erbjöd oss. Vi dumpad av henne i centrum och sedan satte vi oss för att käka middag på en pizzeria. När vi sedan skulle åka hem köpte vi med oss pizza till pojkvännen och lillebrorn. Kvällen kom senare att bestå av mys, vad annars? ;)

Men nu är det måndag igen och helvetet kallar. 11.55 ska jag vara i skolan så det är nog bäst att jag drar mig mot spegeln och försöker fixa till något som inte går att fixa till. Jag behöver en dusch med varmvatten!

Kommentarer

Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥

seegt med skola igen! :O

2011-11-28 @ 16:11:22
URL: http://angelica.blogg.se/

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback