UNDERBARA NYHETER



Jag behöver ingen biljett till Black Sabbath! Inte när jag fick reda på den här nyheten. Bruce Springsteen kommer till Sverige och hur underbart är inte det? Han är åtminstone en artist jag lyssnar på och kan tänka mig betala för att se. Jag missade honom senast han var här och jag tillåter mig inte att göra det igen. Biljetterna släpps den 30 November, fan om jag glömmer det datumet!

Det krångliga med den här konserten är att den äger rum i Göteborg. Jag behöver alltså pengar till både biljett, resa dit och hem samt boende och mat. Säg mig hur jag ska få ihop den summan pengar! Pappa? (a)

Kommentarer

Postat av: Felicia

haha, min mamma ska med XD

2011-11-24 @ 21:19:27
URL: http://hardluckwoman.webblogg.se/
Postat av: Emelie

Åh äntligen de nyhetrna man hoppades på!:)

2011-11-25 @ 18:12:38
URL: http://wickedtime.blogg.se/

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback