Saturday Morning

Gomorra!

Igår fick jag äntligen i mig lite sött efter 5 hela vardagar utan det. Både jag och Anton klarade det trots att det var väldigt svårt vissa gånger. Speciellt i måndags då det var kladdkakansdag...vi älskar ju att baka kladdkaka men det fick vi ju inte göra, haha. Coca Cola var det som kändes skönast att få i sig, det är verkligen grymt gott!
Förutom att se till så att vi fick sötsaker i oss så kollade vi på Titanic, eller ja...slutet av filmen. Ni vet när båten sjunker och alla kämpar för sitt liv. Det är nog första gången jag gråter över den filmen och det var nog tanken på om Anton skulle dö. Fy fan om han skulle göra det. Fy fan säger jag bara!

Idag vet jag inte riktigt vad vi ska göra. Jag har precis städat klart mitt rum (trots att jag aldrig är hemma så blir det stökigt) och Anton kollar på film med min pappa. Hörde nyss en högljud sexscen så jag undrar fan vad de kollar på. Aja! Vi åker hem till Anton och gör hans mamma sällskap senare. Hon är hemma helt själv så vi tänkte överraska henne. Vi sover över där men imorgon åker vi hit igen för att fira pappa på farsdag :)

Vad har ni för er?


Ledsen lillebror på Kolmården...


Kommentarer

Postat av: Sille-Riin

Svar: Låter toppen :D



Va ska du göra idag då :) ?



Kramar, Silluuu.blogg.se!

2011-11-12 @ 12:32:47
URL: http://silluuu.blogg.se/
Postat av: Emelie

Så söt bild! =)

2011-11-12 @ 16:04:39
URL: http://emellay.blogg.se/
Postat av: anna

duktigt med en sockerfri vecka! :) det hade jag aldrig klarat..



svar: nja, det är väl den allmäna bilden av tyskland kanske, men jag gillar det! storstadspuls och massa saker att se och uppleva, trevliga människor :)

2011-11-12 @ 18:57:28
URL: http://aannnnaaaa.blogg.se/

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback