Spisen står i vardagsrummet



Ni läser min blogg trots att jag aldrig uppdaterar, det är jättegulligt men seriöst, haha. Jag är verkligen grymt dålig på det här med att blogga men jag tänker fanimej inte sluta. Ni får helt enkelt läsa en blogg som uppdateras när bloggaren inte är med sin pojkvän, som idag till exempel.

Skolan 6 timmar; Redovisa företag och ny fotouppgift (välj två genres och fotografera utifrån dem). Sluta en timme tidigare och smita in på Forum Nacka. Idag hade jag turen (vilket jag inte hade förra veckan) att inte möta ett brandalarmet så fort jag gick in. Jag småskickade i några butiker, hittade lite saker och köpte ett par röda sammets leggingstights (vad fan heter det!?). Sedan sprang jag mot bussen, klev senare av i Mölnvik och gick vidare till ICA. Mamsen var där och vi handlade lite smått och gott.

Hemma möttes vi av att spisen som stod i vardagsrummet på grund av golvläggningen som de håller på med. Det börjar faktiskt se riktigt fint ut. Vi hade ju köpt mat som vi skulle laga men det slutade med att mamma skickade iväg ett sms till pappa där det stod:

"Köp thaimat på vägen hem, spisen står i vardagsrummet. Jonny vill inte att man går på golvet i köket."

Jag hoppas att jag får någon mat idag, är grymt hungrig. Ni då? Kommer ni få någon mat idag? Hur mår ni? Vad gör ni?


Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback