RÖVMAGEBEN

Nu kan jag sova gott! Ett Biggest loser liknande program fick mig att inse att lite träning skulle vara bra för mig också. Fan vad skulle jag göra annars? Sitta framför datorn och möggla? Motivationen var pappa som körde mig upp till gymmet. Väl där köttade jag sönder min röv, mage och mina ben. När jag skulle gå till omklädningrummet och byta om för att gå hem så vinglade jag fram. Självklart skulle receptionsnissen garva åt mig!

Jag har precis duschat och ska snart fylla på energidepåerna (som det så fint heter). Efter det ska jag gå och lägga mig och skita i allt jag faktiskt behöver göra. Vilket inte är så mycket när jag tänker efter. Annars längtar jag tills imorgon men samtidigt inte. Längsta skoldagen i veckan men efter helvetet får jag åka hem till Anton och mysa. Känslorna krockar liksom!

Felicia; Självklart ska vi bygga ett pengaträd så att vi har råd att gå på Black Sabbath. Frågan är bara hur mycket det där jävla trädet kostar :o


Kommentarer

Postat av: Felicia

antagligen mer än sabbath-biljetter... så det kanske inte var en så bra idé trots allt .__.

2011-11-23 @ 22:33:17
URL: http://hardluckwoman.webblogg.se/
Postat av: Stefan Nilsson

Aldrig hört talas om ett pengaträd förut.

2011-11-24 @ 10:50:22
URL: http://biggest-loser.se
Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥

alla behöver träna :D

2011-11-25 @ 15:53:46
URL: http://angelica.blogg.se/

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback