Påminn mig inte

Imorse när jag tog mig till skolan med bussen så lyssnade jag som vanligt på Bandit/Rockklassiker. Man piggnar verkligen till av den underbara musiken när man sitter där och önskar att man fortfarande låg i sängen. I alla fall! Idag fick jag höra sorglig fakta som jag kanske inte ville bli påmind av. Det är nämligen 20 år sedan Freddie Mercury lämnade oss. Sorgligt nog. Han var en väldigt bra artist och jag önskar att jag hade fått se honom och höra hans magiska röst. Queen var verkligen ett underbart band och jag önskar att jag var född under den tiden de verkade. Underbar musik!

Jag förstår mig inte på de människor som hånar honom för sin sexuella läggningen. Och dessutom bestämmer sig för att inte gilla hans musik bara för att han har just den läggningen. Jag tycker det är så otroligt patetiskt och töntigt!


Kommentarer

Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥

vetinte ens vem han är, haha

2011-11-25 @ 15:33:48
URL: http://angelica.blogg.se/

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback