KYLA - VÄRME




Jag gillar inte mörkret, verkligen inte. Det var mörkt när jag vakna och mörkt när jag skulle gå hem. När ska jag få se en gnutta ljus? Och ni som klagar på att snön inte har kommit än - var glada förfan! Tänk er när den där förbaskade snön kommer. Ni kommer gråta, hata era liv och önska att ni aldrig blev födda. Ni kommer att sakna sommaren när ni fick uppleva stunder med sol och tunna kläder. Istället kommer ni få känna er som köttbullar i tjockjackor, halsdukar, vantar samt mössa. Det enda positiva med vinter är de gånger man får slippa den när man ligger i kärlekens famn, i värmen. 

Det jag undrar är dock vad som är skönast. Att komma in i värmen från den hemska kylan på vintern eller att få tillgång till ett svalt utrymme när solen bränner på sommaren? Tell me!


Kommentarer

Postat av: Jessica - En flicka som är stark

kan inte annat än att hålla med!! Snö hinner vi få ändå så det kan gärna vänta lite!

2011-11-17 @ 21:01:19
URL: http://jessi91.spotlife.se
Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥

gaah vill inte ha snöö!

2011-11-17 @ 21:40:46
URL: http://angelica.blogg.se/

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback