När kändisar inte får som de vill



Axl Rosé är känd för att avbryta konserter på grund av småsaker, bli sur över små saker och sist men inte minst - slå fans som gör något han inte tycker är okej. Axl Rosé är en riktig diva som måste ha det precis som han vill. De andra bandmedlemmarna i Guns 'n' Roses har till och med blivit trötta på det sättet som Rosé beter sig på. Jag förstår dem helt och hållet för normalt folk beter sig verkligen inte på det sättet. I denna video jag har lagt upp blir Alx Rosé as förbannad för att en man i publiken fotograferar honom med kamera. Han hoppar ner i publiken och slår ner mannen med kameran. Och det är där som jag känner att han inte vet att han är kändis. Jag menar, en kändis ska ha klart för sig att denne inte kan vara känd och samtidigt gömma sig. Någon gång kommer han att bli fotograferad. Det hör till kändislivet att bli uppmärksammad. Om man inte gillar att bli fotograferad så är kändis det sista man ska bli. Du får ju för fan kameror upptryckta i facet dagligen! Det är fler kändisar som inte tycker att det är okej att man fotograferar dem under konserter. Jag blir så jävla irriterad på det!

Jag har alltid stört mig på folk som tror och tycker att dem är bättre än alla andra. Folk som tror att dem har större rättigheter än alla andra. Folk som tror att dem är odödliga bara för att dem har en viss status.
Precis så känner jag att Axl Rosé, sångare i Guns 'n' Roses, är. Han är verkligen en överdriven människa. Och samtidigt som han vet att han är känd, verkar det inte som att han vet det. Jag hatar kändis som tror att de är bättre än vanligt folk bara för att det är kända och har en förmögenhet. Innan de blev kändisar var de precis som vanligt folk så jag förstår inte!

Är det någon mer än jag som tycker att kändisar ska sluta tro att de är så himla bäst bara för att de har lyckats med något? Jag menar...se bara på Britney Spears? Hennes röst är ju för tusan datorproducerad och hon är känd!

Kommentarer

Postat av: Johanna

hatar diviga människor, oavsett om de är "vanliga dödliga" eller "kändisar"...

svar. Tack så jättemycket, vad glad jag blir :)

kram!

2011-11-11 @ 22:13:17
URL: http://shonali.blogg.se/
Postat av: KarinHannaIsabelle- photography

sv: Jodå, jag är mycket nöjd med dem! :D

2011-11-11 @ 22:55:59
URL: http://khia.blogg.se/
Postat av: Sandra

Tack! Det ska jag!

Och du har en bra poäng i inlägget!

2011-11-11 @ 23:03:19
URL: http://sandriie.blogg.se/

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback