18 årsgräns är så jävla överdrivet



Hahaha, när man söker på Hardcore Superstar i Bings sökmotor för bilder så får man upp detta x] ↑

Igår kväll (självklart idag också) ångrade jag som fan att jag inte tjatade mig blå på mamma och köpte en biljett till konserten igår. Jag menar...hur kan jag låta mig själv missa en konsert med Hardcore Superstar? So what om jag behöver en förälder med mig. Morsan kan fan stå i ett hörn och häcka om hon nu måste med! Jag tycker att 18 årsgränser på vissa saker är väldigt överdrivna, eller vad tycker ni? Jaja, jag får skylla mig själv och hoppas på att jag får en chans så snart som möjligt. Vic har ändå lovat att han ska försöka fixa det, haha (a)

Just nu sitter jag hemma hos Anton och vi har precis ätit frukost. Idag ska vi bege oss till stan och leta skinnjacka till mig. Senare kommer Toni (en kompis till Anton) över och då ska jag låta de leka med sina gitarrer. Annars mår jag utmärkt trots den helvetiska träningsvärken.

Underbart med höstlov!

Kommentarer

Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥

är du inte 18 ännu? O

2011-11-03 @ 12:56:33
URL: http://angelica.blogg.se/
Postat av: johanna

nej men nu ser jag ju! Ignorera min förra fråga då ^^ det var en grym konsert, dock hade jocke dåligt ljud vilket var synd :/

2011-11-03 @ 16:46:28
URL: http://tigermysig.myshowroom.se

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback