Papi is going down

Har precis varit på äventyr i duschen tillsammans med vattenslangen och rakhyveln. Efter en lång promenad med min kära pappa har jag duschat och även passat på att raka benen. Just nu sitter jag och torkar mitt hår, som numera är grymt kort. Jag försöker vänja mig vid att det är kort men det går inte så bra. Hela tiden vill jag dra handen genom håret eller vända huvudet upp och ner för att frigöra håret. Vad tycker ni om den nya frisyren?:)

Förutom det så har jag och pappa tänkt börja med långpromenader igen. Han vill nämligen bli av med sin kära mage som hindrar honom från att leva några extra år. Jag hoppas bara att han håller det han lovar, promenad varje kväll är det som gäller.

Imorgon är det nationella i engelska igen, jag ska upp tidigt och vill gärna vara pigg. Det sköna med imorgon är att vi bara har proven och sedan slutar vi. Nu ska jag dricka lite te och sedan blir det sängen. Godnatt!:)


Kommentarer

Postat av: Angelica

Frisyren var skitsnygg :D

2011-05-10 @ 07:45:38
URL: http://angelica.blogg.se/
Postat av: Therese

Allt bra?

2011-05-10 @ 07:59:21
URL: http://browntess.blogg.se/

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback