LONDON CALLIN'!

Hej på er!

Igår var det min födelsedag och den firade jag tillsammans med familjen och Mattias. Jag och mamma hjälptes åt med att göra en god jordgubbstårta...så att jag slapp äta den tradionella prinsesstårtan. Det var helt okej, jag menar...varför göra så stort av det hela? Det är ju bara en av alla andra födelsedagar. Men när jag blir 18...då jävlar!

Av mamma och pappa fick jag en resa till London i sommar. Iiiiih! Jag och mamma kommer åka dit och vara där mellan den 14 och 17 Juli. Det ska bli så himla roligt, shoppa och se alla sevärdigheter. Igår spontan bokade vi ett hotellrum som ligger nära Oxford Street, haha. Gud så jag längtar! :')

Och min storebror hade varit lite rolig, han visste att jag skulle få en resa till London. Så vad gör han om inte går till Forex Bank och växlar 250 kronor till pund. Min bror är så påhittig när det gäller presenter. I julklapp fick jag en träningsbok och ett par träningshandskar för att han visste att jag skulle börja gymma.



Jag hade iallafall en toppen dag. Ni som tror att det här var alla presenter, nono. I sommar fyller även min lillebror år så vi ska ha en stor fest för både han och mig. Då kommer tjocka släkten av massvis av vänner. Kulkul :)


Kommentarer

Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥ TÄVLINGAR PÅGÅR!!

Trevlig födelsedag och fina presenter!

2011-05-26 @ 15:41:19
URL: http://angelica.blogg.se/

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback