"It's only love baby!"


Just for you...Danne! xD

Jag kan verkligen inte sluta lyssna på Bryan Adams, jag är nog beroende. Han är för mig vad alkohol och brunkräm är för fjortisar, oki?:D

Men som alla andra dagar når denna dag snart sitt slut och jag ska snart passa på att sova. Det innebär att jag får vänta med att lyssna på min älskling till imorgon. Men imorgon älskling, så är det du och jag igen!;)
Jag har faktiskt inte gjort så mycket idag, och har jag pluggat som jag faktiskt har sagt att jag ska göra? Nej, inte ett jävla dugg. Men vi tar nya tag imorgon.

Nu ska jag sova, ni får ha det bra och sova gott inatt. Kram :)

 


Kommentarer

Postat av: Mattias<3

sötasöta du:)

2011-05-03 @ 11:45:38
Postat av: Emilia [Personlig fotoblogg]

Hehe aw jasså? varför har dem så emot er?

Själv har vi väll helt ok grannar, har haft en del bråk med ett par utav dem eftersom de inte gillar våra hundar och tror att dem är farliga!!

2011-05-04 @ 12:09:42
URL: http://beautylicious.blogg.se/

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback